Tel. 506 103 035

1. Zamówienia

Zamówienia na soczewki magazynowe i recepturowe przyjmowane są:

od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 – 18.00 oraz w soboty od 10.00 – 14.00.

Telefonicznie: +48 506 103 035

Mailowo na adres: biuro@optomax.pl

2. Warunki dostawy

Dostawy odbywają się za pośrednictwem firmy kurierskiej. Zamówienia na soczewki magazynowe złożone do godz. 15.00 realizowane są tego samego dnia, a po tej godzinie wysyłane są następnego dnia. W przypadku zamówień z formą płatności przedpłata, wysyłka towaru następuje niezwłocznie po wpłynięciu środków na konto. Wszystkie soczewki recepturowe lub nie będące w magazynie krajowym są do Klienta dostarczane w terminie 10 – 21 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Dostawa soczewek w sobotę jest możliwa na wyraźne życzenie Klienta za dodatkową opłatą, ustaloną przez firmę kurierską. Podstawową formą płatności jest pobranie przy odbiorze towaru. Wszelkie inne formy płatności ustalane są indywidualnie po podpisaniu Umowy Handlowej.
Odbiór zamawianego towaru jest możliwy w siedzibie naszej firmy po uprzednim, telefonicznym uzgodnieniu.

W granicach miasta Radom istnieje możliwość dostawy naszym środkiem transportu.

3. Sposób płatności

Płatność gotówką w siedzibie firmy OPTOMAX Sp. j.

Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki

Przedpłata na rachunek bankowy firmy OPTOMAX Sp. j. w mBanku nr 19 1140 2004 0000 3102 7480 5143.

4. Koszty przesyłki na terenie Polski

Przesyłka kurierska: 23,00 zł netto – zryczałtowana opłata za przesyłkę pobraniową, nie zależnie od kwoty pobrania

Przesyłka kurierska: 17,00 zł netto – zryczałtowana opłata za przesyłkę przy płatności przelewem

Przesyłka kurierska: w przypadku wysyłki zamówienia o wartości 300,00 zł netto, koszty przesyłki ponosi Dostawca

Dostawa własnym transportem: 5,00 zł netto – zryczałtowana opłata za dostarczaną w granicach miasta Radom

Dostawa własnym transportem: w przypadku wysyłki zamówienia o wartości 100,00 zł netto, koszty przesyłki ponosi Dostawca

5. Rabaty

Rabaty od ceny bazowej uzależnione są od obrotu rocznego i udzielane będą po podpisaniu Umowy Handlowej.

6. Reklamacje i zwroty

Reklamacje soczewek okularowych rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od daty wpłynięcia produktu do siedziby firmy OPTOMAX Sp. j. Reklamowany towar musi posiadać oryginalne opakowanie, w którym soczewki zostały dostarczone do Klienta oraz kserokopię oryginału faktury VAT. Zwrot soczewek magazynowych może nastąpić na podstawie dostarczenia ich do firmy w nieuszkodzonych opakowaniach (folia chroniąca antyrefleks nie może być naruszona) wraz z kserokopią oryginału faktury VAT. Zwrot towaru może nastąpić w ciągu 14 dni od daty zakupu towaru.

7. Gwarancja

Firma OPTOMAX Sp. j. udziela dwuletniej gwarancji na sprzedawane soczewki. Gwarancja ta nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku wad mechanicznych oraz niewłaściwego użytkowania.

8.Uwagi oraz dodatkowe informacje dotyczące oferty i cen soczewek

Ponowne zamówienie spowodowane zmianą recepty, błędem w zamówieniu, uszkodzeniem w czasie montażu są objęte 50% zniżką od ceny katalogowej przez okres 14 dni (zniżka nie sumuje się z innymi rabatami).
Anulowanie zamówienia, które zostało wdrożone do produkcji wymaga wniesienia pełnej opłaty za zamówienie.

9. Postanowienia końcowe

Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszych Ogólnych Warunków Współpracy.
Wysyłka odbywa się na rachunek i ryzyko Zamawiającego, jeśli nie zostało ustalone inaczej. Poza wysyłkami na koszt Dostawcy, przekazanie towaru firmie transportowej oznacza przejęcie tego ryzyka przez Zamawiającego.
OPTOMAX Sp. j. zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu.